Begeleiding door onze specialisten
Bespaar elke maand weer tijd
Constante en steady cashflow
Directe feedback op medewerkersniveau via FysioRoadmap dashboard
1. Declaratie run
Wij voeren de volledige declaratierun uit van digitale en particuliere facturen namens jouw praktijk. Hiervoor zullen wij op de online omgeving van jouw praktijk inloggen met een apart inlogaccount.
2. Declaraties uitvoeren
Wij zullen 1 maal per declaratieperiode (kalendermaand) de declaraties uitvoeren. Wij garanderen dat de declaratierun uiterlijk op de tweede werkdag van de kalendermaand wordt uitgevoerd.
3. Retourinfo verzekeraars
Wij zullen alle retourinformatie van zorgverzekeraars volledig afhandelen. Op uiterlijk de 15e dag van de kalendermaand wordt dit verwerkt voor zover deze beschikbaar is gesteld. Indien dit niet het geval is, zal deze de eerst volgende declaratierun worden verwerkt.
4. Contact verzekeraar
Indien nodig zullen wij namens jouw praktijk contact opnemen met zorgverzekeraar(s) naar aanleiding van de declaratierun of de ontvangen retourinformatie. Hierbij zijn wij vooraf door jouw praktijk gemachtigd om onder vermelding van de praktijk AGB-code te communiceren met de zorgverzekeraar(s) en/of VECOZO.
5. Contact praktijk
Wij zullen 2 maal per declaratie periode (kalendermaand) via het FysioRoadmap Dashboard met de betrokken werknemer(s) van jouw praktijk communiceren. We geven hierbij 1 maal feedback op de voorbereiding op de declaratierun en 1 maal feedback op de afhandeling van de retourinformatie.
6. Retourinfo afhandelen
De medewerker(s) van jouw praktijk zal/zullen de feedback van Declaratie Service in het FysioRoadmap Dashboard voor de eerst volgende declaratierun dienen te verwerken.